Statistici vizualizări în WordPress

Am observat ieri o chestie ciudată în statisticile de la WordPress și care nu prea mi se pare normală.

Când am intrat sa văd și eu dacă mi-a vizitat careva blogul am văzut o cifră foarte mare de vreo 150 de views (foarte mare pentru mine, luând în considerare că maximul absolut a fost undeva în jur de 300 și media e – nu pentru mult timp sper – doar vreo 50)
Cifra era și mai impresionantă luând în considerare că nu aveam publicat decât un singur post relativ slăbuț.

După ce m-am uitat mai atent am văzut că de fapt erau doar vreo 20 de vizitatori, dar multe vizualizări.
Iar vizualizările erau așa multe pentru că se pare că WordPress contorizează fiecare imagine văzută.

Practic, având vreo 10 poze în post, dacă cineva se uita la toate pozele, pentru fiecare vizualizare a articolului WordPress contoriza 11 vizualizări.

Chiar dacă din punct de vedere tehnic pare corect, mi se pare cam aiurea când pui o galerie cu multe poze într-un post să se contorizeze imaginile separat de articol.

Just my 2 cents anyway.

This entry was posted in Blog and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

