Cărți de citit în metrou

După ce zilele trecute citeam la nwRadu postul acesta despre muzica de la metrou prin Zonga (și Vodafone), azi am avut ocazia să trec pe la Victoriei și am descoperit un alt lucru interesant organizat de Vodafone și (după reclame) Humanitas și Elefant.ro

La ieșirea dinspre Lascăr Catargiu era un mare afiș sub formă de bibliotecă plină de titluri de cărți, fiecare cu niște coduri QR atașate.

Am scanat și eu unul din codurile de pe-acolo și am putut să downloadez frumos și ușor una din cărți  (completă).
Cărțile se pot downloada din câte am văzut (cel puțin cea pe care am nimerit-o eu) și în format PDF și în format EPUB iar cei de la Vodafone zic și că traficul făcut de utilizatorii lor pentru acest lucru e gratuit.

Mi se pare o inițiativă foarte mișto și care merită un pic de publicitate gratuită.

Câteva poze făcute cu telefonul mobil:

În același timp, tot la Victoriei, dar de data asta pe peron, am mai văzut încă o chestie necunoscută pentru mine până acum: un tonomat cu cărți.

Nu prea m-au impresionat titlurile de acolo, dar și asta e o inițiativă lăudabilă, chiar dacă oferta de cărți gratuite pe mobil s-ar putea să dăuneze un pic acestei afaceri.

Tonomat cărți

This entry was posted in Bucuresti and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Cărți de citit în metrou

  1. Pingback: Revista presei 6 Martie | Coanda Eugen Blog

Leave a Reply

