I’m back!

Din păcate am lipsit ultimele zile din cauza unor probleme de moșneag care sunt.

Chiar dacă nu mi-am revenit complet, măcar acum pot să țin laptopul în brațe fără să mă chinui prea tare, așa că am reușit să scriu vreo două posturi mai scurte pentru azi și mâine.

Și cum pe scaun tot nu pot să stau mai mult de 10 minute fără să mă apuce durerea, o să mai stau p-acasă vreo câteva zile, așa că între 2 vizite la medic poate îmi fac timp și pentru vreo câteva posturi mai interesante.

Deci… “stay tuned!” 🙂

This entry was posted in Blog, Scurte and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to I’m back!

  1. Troy says:

    Sanatate Vlade! Mersul pe jos si inotul fac minuni pt spate! Trust me, I know!!!

Leave a Reply

