A trecut o lună

A trecut și prima lună de bogging.

A fost până acum o experiență interesantă și, chiar dacă nu am avut nici pe departe atât timp pe cât aș fi vrut, am reușit totuși să scriu ceva posturi pe blog.

Ca o mică statistică:

  • am scris 30 de posturi, aproape dublu față de cât îmi propusesem, ceea ce e foarte bine. Sper să reușesc să mențin acest ritm de aproape un post pe zi.
  • aproape 750 de views zice WordPress că as fi avut, dar probabil că multe dintre ele sunt făcute chiar de mine. Chiar dacă pentru unii probabil e o cifră infimă, pentru mine care nu mă așteptam la mai mult de 300 views pentru prima lună e chiar foarte bine.
    Hai că în ritmul ăsta în vreo 5 ani îl ajung chiar și pe Zoso 🙂
  • cele mai citite posturi au fost cele despre Ingress, cele două articole mai lungi (și mai interesante sper eu) Legea ilicitului și Apetitul infinit pentru distracție

  • cel mai mult trafic din google search a venit de la un post total aiurea, Chipsurile cu Shaorma. Acum mai că mă bate gândul chiar să le încerc să văd cum sunt.
  • mi-am făcut chiar și un cont de Twitter care să acompanieze blogul

Concluzia după această lună este că o să mai încerc să scriu pe blog şi în continuare, în același timp o să mă chinui să scriu mai inteligibil și mai interesant și, dacă mai sunt aici și peste două luni, probabil o să și migrez blogul spre un domeniu de sine stătător.

This entry was posted in Blog and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

