Timp

Când m-am hotărât să încep acest blog mă gândeam că o să fie floare la ureche să scriu pe el.
Ei bine, după aproape 2 săptămâni în care de-abia am scris vreo 10 posturi trebuie să recunosc faptul că nu e chiar aşa uşor pe cât părea.
Idei am ceva, dar când vine vorba să le şi scriu parcă durează o veşnicie.
Ce-i drept nu ajută nici faptul că, din motive subiective, sunt forţat să scriu în mare parte pe telefon.
Iar altă problemă este dată, deşi nu aş fi vrut, de diacritice. Durează cred că de două ori mai mult să scriu cu diacritice decât fără.
Am ajuns astfel la 2 concluzii: în primul rând am nevoie să îmi organizez mai bine timpul pentru că vreau totuşi să mai scriu pe acest blog şi am ajuns să apreciez mult mai mult efortul făcut de blogerii mari, gen Zoso, Arhi, Visurat, blogeri care reuşesc să scrie în fiecare zi măcar un post.

Cam asta e pe ziua de azi, un post scurt scris în totalitate de pe telefon. Poate mâine am ceva mai mult timp 🙂

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

